Turundustarkvara on eelkõige mõeldud turunduspakkumiste ja teavituste saatmiseks ja mugavaks müügiprotsessi jälgimiseks, kus lisaks oleks olulise müügiga seotud info kiirelt leitav. Tarkvara saab kasutada ka meeldetuletuste kalendri loomiseks eelseisvatele sündmustele. Sobib kliendiga kontakti loomiseks ja hoidmiseks või siis müügini jõudmiseks. Võimalik on tulevikku planeerida teavituste ja pakkumiste saatmist. Seda on võimalik kasutada nii kliendivaates (saatmine ainult sellele kliendile), kui ka kliendinimekirja vaates (turundusteadete saatmine korraga suurele kliendinimekirjale määratud ajal). Turundustarkvara on võimalik 1 kuu vältel proovida. Tarkvara saab häälestada vastavalt kasutaja soovile, mis tähendab, et tekib võimalus kuvada täiendavat infot, mis on oluline Teie ettevõttele, ehk siis tarkvara püüab kohanduda otseselt Teie ettevõtte äriliste vajadustega. Toome näitena vajaduse kuvada teatud ärilisest vajadusest lähtuvaid andmeid nagu seda on kinnisvara objekte müüvad kliendid. Sellisel juhul saab häälestada kuvamiseks ja töötlemiseks andmed, mis on seotud konkreetselt Teie äriliste vajadustega. Kliendinimekirja saame turundustarkvarasse sisse lugeda Teie poolt antud Exceli failist eelneval kokkuleppel. Tarkvara saab täiendavalt kohandada töötlema ja kuvama andmeid, mis on vajalikud ainult lõppkasutajale. Kohandamise hinnaks on reeglina 50-300 eurot ühe häälestuse kohta olenevalt töö mahust. Sellise häälestuse käigus lisame kokkuleppel kliendiga tarkvarasse andmete kuvamise valmiduse, mis lähtuvad otseselt Teie ettevõtte turundusvajadustest. Iga kasutaja tahaks näha andmeid, mis on olulised ainult sellele ettevõttele.
Vajadusel anname reaalajas tasuta kasutustuge turundustarkvara kasutamisega seotud küsimustes. Vajalik eelnev kokkulepe, mida saate teha meie kontaktide lehelt. Lisateenusena on võimalik muuta tarkvara kliendi ärispetsiifikast lähtuvalt (hind 20 eurot / tund).
Millist lisaväärtust selline tarkvara annab?
- Arendab ning tugevdab kliendi ja ettevõtte vahelisi suhteid, mis omakorda annab kõrgema tõenäosuse kliendil sama ettevõtte juurde tagasi pöörduda kuna on võimalus pidevalt jälgida kliendikontakti praegust staatust. Staatus avaldub selles kui kaugele ollakse kliendiga müügiprotsessis jõutud.
- Mõjub positiivselt kliendi lojaalsuse arengule.
- Tegemist on korporatiivmälu olulise komponendiga
- Annab teenustele lisaväärtust.
- Parendab toote/teenuse arendust ning teenuste osutamist.
- Suurendab müügimeeskonna teadlikkust kliendi vajadustest.
- Identifitseerib uued müügivõimalused
- Tõmbab ligi uusi potentsiaalseid kliente ja lõpetab müügiprotsesse kiiremini, kuna kliendiga seotud müügiprotsess on läbipaistvam ja reageerimine kliendi vajadustele kiirem, samas on ka kliendi ostukäitumisega seotud elulisele infole kiirem ligipääs.
- Lihtsustab müügi- ja marketingiprotsesse
- Parendab klienditeenindust läbi kliendi eelistuste parema äratundmise
- Vähendab enamikul juhtudel ettevõtte opereerimiskulusid sidele, kuna suhelda saab reaalajas läbi sõnumivahetusakna
- Ühtsesse infosüsteemi laekub vitaalne andmestik, nagu seda on detailne kliendiinfo ja tellimuste ajalugu
- Vähendab kliendile küsimuste esitamisel kliendi frustratsiooni, kuna ei küsita üle samu ja veelkord samu küsimusi, kuna eelistused võivad olla juba salvestatud kliendi ajaloos.
- Ühendades efektiivselt marketingi, müügi ja klienditeeninduse, pakub hea kliendihaldustarkvara tervikliku ülevaate klientuurist, andes samas kõikidele organisatsiooni töötajatele võimaluse paremini koos töötada ja jagada ettevõtte sees kriitilise tähtsusega infot.