Kliendihaldustarkvara on mõeldud eelkõige kliendiga seotud info efektiiveks ja mugavaks haldamiseks. Kogu info on nähtav ühel paanil. Tarkvara saab kasutada ka meeldetuletuste kalendri loomiseks eelseisvatele sündmustele. Kliendiinfo otsing on tehtud mugavaks ja efektiivseks. Võimalus importida kliendid eelneval kokkuleppel Excelist (faili laiend peab olema .xls või .xlsx)
Kliendihaldustarkvara on võimalik 1 kuu vältel proovida. Tarkvara saab häälestada vastavalt kasutaja soovile, mis tähendab, et tekib võimalus kuvada infot, mis on oluline Teie ettevõttele. Toome näitena vajaduse kuvada teatud ärilisest vajadusest lähtuvaid andmeid nagu näiteks kinnisvara objekte müüvad kliendid. Sellisel juhul saab häälestada kuvamiseks ja töötlemiseks andmed, mis on seotud konkreetselt Teie äriliste vajadustega, kui oleksite näiteks kinnisvara vahendav ettevõte. Tarkvara saab kohandada töötlema ja kuvama andmeid, mis on vajalikud ainult lõppkasutajale ehk siis neid andmeid mida ärispetsiifikast lähtuvalt töötlema ja kuvama peaks. Kohandamise hind on 50-300 eurot ühe häälestuse kohta olenavalt töö mahust. Sellise häälestuse käigus lisame kokkuleppel kliendiga tarkvarasse andmete halduse võimekuse, lähtudes otseselt Teie ettevõtte andmehaldusvajadustest.
Vajadusel anname reaalajas tasuta kasutustuge kliendihaldustarkvara kasutamisega seotud küsimustes. Vajalik eelnev kokkulepe, mida saate teha meie kontaktide lehelt. Võimalik muuta tarkvara kliendi ärispetsiifikast lähtuvalt (hind 20 eurot / tund).
Millist lisaväärtust selline tarkvara annab?
- Arendab ning tugevdab kliendi ja ettevõtte vahelisi suhteid, mis omakorda annab kõrgema tõenäosuse kliendil sama ettevõtte juurde tagasi pöörduda.
- Mõjub positiivselt kliendi lojaalsuse arengule.
- Tegemist on korporatiivmälu olulise komponendiga
- Annab teenustele lisaväärtust.
- Parendab toote/teenuse arendust ning teenuste osutamist.
- Suurendab müügimeeskonna teadlikkust kliendi vajadustest.
- Identifitseerib uued müügivõimalused
- Tõmbab ligi uusi potentsiaalseid kliente ja lõpetab müügiprotsesse kiiremini, kuna kliendiga seotud müügiprotsess on läbipaistvam ja reageerimine kliendi vajadustele kiirem, samas on ka kliendi ostukäitumisega seotud elulisele infole kiirem ligipääs.
- Lihtsustab müügi- ja marketingiprotsesse
- Parendab klienditeenindust läbi kliendi eelistuste parema äratundmise
- Vähendab enamikul juhtudel ettevõtte opereerimiskulusid sidele, kuna suhelda saab reaalajas läbi sõnumivahetusakna
- Ühtsesse infosüsteemi laekub vitaalne andmestik, nagu seda on detailne kliendiinfo ja tellimuste ajalugu
- Vähendab kliendile küsimuste esitamisel kliendi frustratsiooni, kuna ei küsita üle samu ja veelkord samu küsimusi, kuna eelistused võivad olla juba salvestatud kliendi ajaloos.
- Ühendades efektiivselt marketingi, müügi ja klienditeeninduse, pakub hea kliendihaldustarkvara tervikliku ülevaate klientuurist, andes samas kõikidele organisatsiooni töötajatele võimaluse paremini koos töötada ja jagada ettevõtte sees kriitilise tähtsusega infot.